piątek, 30 września 2016

FUCK - 00. Krzycz moje imię

Sam nie wiedział, że może się tak bardzo denerwować przez jednego człowieka. To jednak nie było istotne.
Istotne było to, że gorące wargi napierały na jego własne, a on został przyparty o ścianę, nie mając jak uciec. Może wcale nie chciał.
Zimne dłonie wkradły się pod jego koszulkę, a wilgotne włosy połaskotały go po twarzy, ale na to nie zwracał największej uwagi. Raczej na bezwstydne usta, które wypowiadały kiedyś wiele słów, które potrafiły go rozjuszać na tyle, by przestał być grzecznym chłopcem. Teraz swobodnie wędrowały po jego twarzy, obsypując go drobnymi pocałunkami.
Oddech ugrzązł mu w gardle, kiedy kolano wsunęło się pomiędzy jego uda, a dłonie teraz złapały go za włosy z tyłu głowy, odchylając mu ją.
— Czy ty wiesz jak na mnie działasz? — cichy syk wpłynął do jego ucha, a zachrypły głos spowodował falę dreszczy wzdłuż jego kręgosłupa.
Zacisnął usta. Nie zamierzał odpowiadać, zamiast tego zacisnął powieki, by nie patrzeć na złośliwy uśmiech jego przyszłego kochanka.
— W takim razie sprawię, że będziesz krzyczeć jak ci dobrze — wyszeptał.
Youngjae nie wątpił.
Tym bardziej, że wiedział, że Im Jaebum dotrzymywał danego słowa i nie lubił być ignorowany.

*

Prolog, aktualnie pracuję nad pierwszym rozdziałem. Prolog dawno napisany, a teraz się produkuję.

Mam nadzieję, że się spodoba.
Ehh... wzięło mnie po tym jak zobaczyłam "Hard Carry", soł... Do zobaczenia!

4 komentarze:

  1. Cholercia! Czekam bardzo na rozdział 1! Oraz na kolejny rozdział "Stare pożegnania"^^
    Pozdrawiam^^
    http://mynewfuckinkpopworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, dziękuję. Niestety na razie musisz trochę poczekać, bo nie piszę ostatnio, ale staram się znaleźć wenę :3

      Usuń
  2. Hmm.. więc to będą takie klimaty..
    Dawno nie czytałam niczego podobnego, dlatego czekam na pierwszy rozdział ^^
    Fighting!

    cnbluestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej to będzie komedia ze smutem, ale nie będą to jakieś dzikie seksy... no chyba, że mi coś odwali XD
      Dziękuję :d

      Usuń

Theme by Ally | Panda Graphics | Credit x