sobota, 20 czerwca 2015

Plany wakacyjne [Notka informacyjna]



Witajcie! Dziś nie ma nic do poczytania (dobra, może będzie). Dziś jest notka informacyjna z planami na najbliższe wakacje. To jest coś, co mam zamiar napisać, ale nie wiem co z tego wyjdzie. Chcę coś napisać, bo w przyszłym roku szkolnym zaczynam technikum, może będę się wyprowadzać (nie mam pojęcia jak się to potoczy), ale troszkę będę mieć mało czasu, bo będę zaczynać nową szkołę.




Tytuł: Snowflakes
Pairing: hunhan
Opis: Dookoła było biało, śnieżynki zdobiły jego rzęsy, policzki, tak, że wydawał się być bardziej kruchy niż wydawał się być.

Nie wiem co będzie z tym hunhanem, jest tylko pomysł, stan 0%. Ale chcę go napisać, będzie związany z zimą, a będzie pisany w lato. Yym.



Tytuł. Destroyed
Paring: do wyboru do koloru
Opis: Nie zawsze można pozostać dobrym, a gdy zaślepi cię coś, zasłoni oczy – można dopuścić się poważnych czynów, czekając na konsekwencję.

Oneshot bardzo krwawy, troszkę śmierci. Paringów będzie dość sporo, piszę go, by się wyładować.



Tytuł: Jeden krok do śmierci
(seqel do Hate or Love)
Pairing: baekyeol
Opis: Czy po pięcioletnim małżeństwie coś się zaczęło sypać?

Obiecany seqel, tu będzie niespodzianka :D
Ale to nie angst ;3



Tytuł: Lampiony
Paring: kaisoo, chansoo
Opis: Lampiony wzbijały się ku niebu, ku błyszczącym gwiazdom.

Ten shot… jenyś, nie wiem co z nim, jest troszkę napisany, ale kurcze, nie umiem go dalej poprowadzić :c




Tytuł: Zapomniany
Pairing: baekyeol (pobocznie sebaek)
Opis: Lata rozłąki doprowadziły do zapomnienia, co było gwoździem wbijanym w serce.
 (kliknijcie w tytuł, otworzy wam się nowa karta z blogiem)

Wieloczęściowy fik, który jest dość ważny dla mnie, choć jakoś nie grzeszy wybitną fabułą. Po porostu mi się podoba.



Tytuł: Addiction
Pairing: hunhan
Opis: Sehun był uzależnieniem, a Luhan zaczął się poddawać.
  (kliknijcie w tytuł, otworzy wam się nowa karta z blogiem)

Też postaram się zrobić kontynuację tego, ale widzicie, hunhan to dość dla mnie osobliwy pairing, więc nie wiem co z tym będzie. Ale postaram się napisać.

 No i oczywiście, że Shadows będzie się pisać. 
to tylko plany, mogę nie wszystko zrealizować, może coś dojdzie, nie wiem. Zobaczymy.

 Teraz mam nadzieję, przeczytacie to. Naprawdę staram się jak mogę, staram się ignorować ból ręki (pisałam kiedyś, że naprawdę ona mnie boli). Czytałam na którymś blogu autorki, komentarze są ważne, one motywują. Cieszę się, że czytacie, ale wiecie, troszkę muszę się napracować, by to napisać. Po prostu chcę, żebyście jakoś doceniali moją pracę, a nie odsyłali mnie z kwitkiem do diabła, tak to wygląda, niestety. Przepraszam za moje żalenie, ale gorycz ze mnie się wylewa, najlepiej, żebyście zignorowali ton tej notki, ale jednak zależy mi na waszych opiniach. Jasne, piszę dla siebie, ale po części dla was. Blog tworzę ja i wy. Więc naprawdę twórzmy go razem.

Teraz możecie rzucić propozycję, co chcecie ode mnie przeczytać i co najbardziej was z tego interesuje. Postaram się napisać wszystko, ale troszkę u mnie cienko, chociaż może odzyskam wenę. Jak odzyskałam uśmiech, czas odzyskać serce do pisania.

Czy tym razem mogę na was liczyć? Na jakiś odzew? *^*

7 komentarzy:

  1. Ty już wiesz, moja droga, co mnie interesuje! Wiadomo, że Kaisoo i na niego czekam najbardziej, choć inne pomysły również są bardzo ciekawe, więc czekam na cokolwiek z Twoich rączek. Dbaj o siebie i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jak zwykle składam pobożne życzenia o taohuna i kompletny brak hunhana ( to są NAPRAWDĘ pobożne życzenia, bo walczę z najpopularniejszym paringiem, a to jak walka z wiatrakami, co nie znaczy, że przestane, bo może ktoś jednak wysłucha?) ale nic nie poradze, że Twoje opisy hunhanów są bardzo obiecujące i chciałabym żeby ktoś napisał coś takiego z taohunem którego jest tak mało :c
    Wszystkie pozostałe jestem na taktaktaktaktaktaktak <3
    Taak, w technikum nie ma żartów to trudna szkoła, która ja akurat kończę w następnym roku, więc trzymam za ciebie kciuki.
    Życzę Ci jak najwięcej uśmiechu i weny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o taohuna, będzie gdzieś, więc nie musisz się martwić. Może nie będzie o nich całego oneshota, ale będzie ;3 Wiem, marne pocieszenie, ale jednak będzie :D
      Dziękuję za komentarz, postaram się napisać coś słodkiego z taohunem :D

      Usuń
  3. Hmm zainteresowały mnie oba HunHany i Destroyed no i sequel ;-;
    A ja zaczne żydzić o ChanHuna, bo marzenia podobno się spełniają a na polskim "rynku" fików nie ma za dużo ff z tym pairingiem, przez co me biedne serce krwawi, więc biedna Miyuki błaga o ChanHuna D:
    Weny życzę i czekam na Twoje opowiadania~~
    /Miyuki

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaisoo <3 Tego shota jestem najbardziej ciekawa. Ponadto Hunhany. Ale właściwie co opublikujesz to będę zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Destroyed i Jeden krok do śmierci — już się nie mogę doczekać <3 Nie było mnie tutaj trochę, ale obiecuję się poprawić! ;)
    Pozdrawiam i czekam na nową notkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. CZEKAJ. CZY JA TAM WIDZĘ HUNHANA DLA MNIE?!
    HEHE.
    OK, mówiłam Ci już, że czekam, bo HunHany to zawsze dobra sprawa. Co do innych: Chcę "Lampiony" tak bardzo, bo LAMPIONY, TO WSZYSTKO POWINNO WYTŁUMACZYĆ.

    WENY I W OGÓLE ♥

    OdpowiedzUsuń

Theme by Ally | Panda Graphics | Credit x