sobota, 30 maja 2015

Czy chcielibyście...?



Hej!
Dziś przychodzę do was z pytaniem, ale proszę byście odpowiedzieli (jeśli chcecie, oczywiście :D)

Chcecie jakiś seqel do Hate or Love? Bo w sumie, szczerze powiedziawszy, myślałam nad tym, mam taki pomysł, ale czy chcielibyście takie coś czytać?

Także, pytanie jest takie, czy chcecie seqelowy oneshot, jak się odezwiecie, to napiszę shota. Więc, to wasza decyzja. Także, misie moje, oddaję wam głos.

Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi, bo to na pewno pomoże mi się jakoś uporać z tym. Możecie też dorzucić swoje pomysły :D


5 komentarzy:

  1. Chcemy chcemy <3 Ja chce :D Ooo fajnie jak by to bylo mpreg <3 Ale to juz do cb nalezy decyzja ale jak by co to ja CHCE <3

    OdpowiedzUsuń
  2. TAK, PISZ ._.
    dorzuć jakiegoś paringa, żeby BaekYeolowi nie było smutno (XiuChen nie liczy się /./ )
    i więcej rozmów u psychologa XD
    dowaliłabym jakieś wakacje w sensie plażing i te sprawy ;;;
    weny i czekam~~~
    /Miyuki (͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem na tak ! :D i to bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. TAAAAAAAK <3
    ukocham Cię jak to napiszesz ♥ xD

    /Annaraya

    OdpowiedzUsuń

Theme by Ally | Panda Graphics | Credit x