sobota, 18 kwietnia 2015

Shadows - Zapowiedź

Tytuł: Shadows
Długość: ?
Rodzaj: kryminał, tajemnica, wieloczęściowe (mix gatunków)
Uwagi: Przekleństwa, sceny zabójstw, przemoc, sceny erotyczne.
Opis: Wszystko powraca, nieważne, jaką przeszłość się ma – nieważne ile razy można było tracić oddech i walczyć do ostatniej kropli krwi. To nie ma znaczenia. Żadnego. Cienie nie są dobrym przeciwnikiem – ale równie ciężko się ich pozbyć. Tym razem to nie jest to dziecinna zabawa, tylko prawdziwa gra. Pytanie kto wygra? Cienie czy bardziej doświadczeni przestępcy wszechczasów?

~~*~~

„Telefon leżał na blacie biurka, wciąż milczał, co było irytujące. Wszystko było irytujące. Jedynie wskazówki zegara oznaczały, że czas leciał, a nie zatrzymał się w miejscu. Deszcz uderzał o okiennice, znów tworząc nad wyraz obrzydliwą melodię i ohydny obraz pogrążonego w płaczu miasta. Słońce schowało się za ciemnymi, ciężkimi chmurami i nie wydawało się, by miało się ono wynurzyć przez najbliższe klika dni. Wiosenna pora dziś przypominała jesienny dzień, a nie porę, kiedy wszystko miało się budzić do życia.
Wszystko wyglądało jakby umierało.”

~~*~~

A/N: Niespodzianka, ludziska. To jest zapowiedź do drugiej serii „Hate is not a good way”. Pomysł wpadł mi, kiedy pisałam komedię, ale za wszelką cenę nie chciałam wam niczego zdradzać. Być może będziecie zaskoczeni, ale mam nadzieję, że też się cieszycie. Nie miałam pojęcia, że pierwsza część się tak przyjmie. Teraz dopadła mnie fabuła na drugą serię.
Postaram się pisać powoli, ale po ostatnim moim wyskoku pisarskim, ręka mnie napiernicza i nie wiem co się dzieję, nie mam zielonego pojęcia. Poza tym, mam egzaminy, muszę poprawić oceny, a potem będę wolna.
Zmieniłam wygląd bloga, dodałam też piosenki. Mam nadzieję, że będziecie miło zaskoczeni. Kocham was, czekajcie teraz na prolog <3



15 komentarzy:

  1. A teraz Twoja Unnie udaje, że jest bardzo zaskoczona i nic o tym nie wiedziała! Znasz moje zdanie na ten temat i jestem z Ciebie dumna, że zaczynasz drugą część. Z niecierpliwością czekam na wszystkie rozdziały. Tym bardziej, że zapowiada się świetna akcja!
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo
    Widzę, że chociaż raz zacznę czytać coś od ciebie od samego początku, a nie trafię na środek opowiadania. Taki mój głupi urok, cóż.
    Wracając, druga część, mam nadzieję, też będzie tak samo ekscytująca jak pierwsza. Życzę weny i do boju!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow o.o
    pozytywne zaskoczenie :3
    czuję że druga część będzie świetna, przynajmniej tak się zapowiada :)
    nie mogę się doczekać na te wszystkie rozdziały ^^ Życzę weny, hwaiting!

    OdpowiedzUsuń
  4. O krisusie już nie mogę się doczekać, pierwsza część była perf. Druga? Brzmi jeszcze lepiej :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem w trakcie czytania "Hate is not a good way" oraz "Hate or Love?" i nie mogę się doczekać "Shadows"
    Ps. włączyłam odtwarzacz muzyki, który zamieściłaś na blogu i bardzo spodobały mi się piosenki *.* są genialne! Mogłabyś podać mi ich tytuły? Byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w trakcie czytania "Hate is not a good way" oraz "Hate or Love?" i nie mogę się doczekać "Shadows"
    Ps. włączyłam odtwarzacz muzyki, który zamieściłaś na blogu i bardzo spodobały mi się piosenki *.* są genialne! Mogłabyś podać mi ich tytuły? Byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. The Neighbourhood - Say My Name
      2. Tom Day & Monsoonsiren - Love Is Rare
      3. Jaymes Young - What Is Love
      4. Jaymes Young - One Last Time
      5. Billie Marten - In For The Kill (La Roux Cover)
      6. Luke Cusato - Blame (Prod. By James Mellor)
      7. Mark Diamond - Silhouette
      8. Stalgia - Rust
      9. Kelsie Rimmer - Lose Your Love
      10. Sarah Jaffe - Pretender
      11. Lotte Kestner - I Want You
      12. Blueneck - Lilitu
      13. Lykke Li - I Know Places
      14. The White Birch - Breathe
      15. Evi Vine - Inside Her

      Proszę bardzo ;3

      Usuń
  7. Nie przestajesz mnie zaskakiwać ;^;
    Czekam niecierpliwie na prolog, bo naprawdę zapowiada się genialnie. Uwielbiam tajemnice i w ogóle Twoje wszystkie pomysły xD
    Piosenki jak zwykle trafiają w moje serce, szablon do tego piękny! Nie wiem jak to robisz, że znajdujesz tyle sił na pisanie kolejnych opowiadań, ale rób to dalej, bo strasznie dobrze Ci to wychodzi! ^^
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czemu, ale jak przeczytałam, że to kryminał od razu wpadło mi do głowy 'kontynuacja Hate is not a good way' i bardzo się z tego ciesze, że okazało się to prawdą :3
    Czekam z niecierpliwościá na prolog!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie czytałam pierwszej części, ale mam nadzieję, że nie przeszkodzi mi to w czytaniu drugiej. Bardzo ciekawie się zapowiada i nie mogę się doczekać, kiedy dodasz pierwszy rozdział/prolog! ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. ;_; modliłam sie o 2 część i moje prośby zostały wysłuchane ~~
    playlista mnie zabiła a szczególnie NBHD które uwielbiam ;;
    zaczyna się ciekawie
    nie mogę się doczekać i czekam na rozdziały~~
    /Miyuki (͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem dlaczego nie mogę od kilku dni wejść na drugiego bloga... Jest napisane "brak danych". Nie wiem o co chodzi. ;^;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi blog jest zablokowany od piątku, dlatego nie można na niego wejść. A jeżeli wyskakuję ci "brak danych" to nie wiem co może to być. Tylko jak na razie, to nawet nie ma co liczyć na ponowne otwarcie, muszę sobie wszystko uporządkować.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Okej, rozumiem. To układaj i wracaj szybciutko~

      Usuń

Theme by Ally | Panda Graphics | Credit x