sobota, 7 marca 2015

Hate or Love? - Zapowiedź

Tytuł: Hate or Love?
Rodzaj: au, komedia, crack, fluff
Parings: main!baekyeol, ninja!kaisoo, chenmin
Opis: Co się stanie, kiedy wszystko sprowadza się do jednego? Co się stanie, kiedy dwójka ludzi, naprawdę się nienawidzących będzie musiała stanąć przed ślubnym kobiercem?
Cóż, mogą latać róże, noże, kawałki ciasta, a pośrodku tego będą ONI.
Dwójka ludzi, którzy nienawidzą się z zasady. A z zasady nie da się tak łatwo wyleczyć.
No więc, matki wkroczą do akcji.
Podobno samotność dobrze działa na relacje międzyludzkie.
A zielony podobnież uspakaja.
Ale czy na pewno?
Nienawiść czy miłość?
Trudno wybrać nad tak dwoma podobnymi uczuciami.
Oni staną przed trudnym wyborem.

A wyspa skrywa dużo tajemnic… Przynajmniej dla nich.

A/N: Pierwszy rozdział pojawi się w piątek. Tym razem komedia, nowy ff po tym się będzie powoli pisać, bo ten crack będzie mieć zaledwie pięć rozdziałów, ale mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu. Jestem na półmetku z napisaniem całego, więc mam nadzieję wszystko pójdzie z zgodnie z planem.A, zmieniłam szablon - jak wam się podoba? Jest uroczy, tak mi się wydaję :3
Do napisania!

Więc, Hate Or Love, od piątku rusza! 

Edit 09.03.2015: Jednak mała zmiana planów, w piątek nic się nie pojawi, ale w sobotę spodziewajcie się czegoś innego :3

8 komentarzy:

  1. Na początku nie poznałam bloga :o Ale ładniutki szablon, masz rację - jest uroczy. Co to do opowiadania: oryginalny pomysł, zajebisty paring, tylko mało rozdziałów ;'(. No cóż, czekam do piątku! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie się zapowiada to nowe ff ;3
    Będę czekała na 1 rozdział! :D
    A szblonik bardzo ładny i bardzo uroczy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Po przeczytaniu tego opisu czuję się tak jakbym czytała "the letter" więc albo ze mną coś nie tak, albo ty genialnie piszesz. No, ale to chyba oczywiste, że to drugie bardziej pasuje. Lubię takie opowiadanie gdzie miłość przeradza się na nienawiść i odwrotnie, więc z niecierpliwością czekam na 1 rozdział. Życzę duużo weny. Fighting!
    Ps. Słodziaśny szablon *^*

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się zapowiedź. Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział. Według mnie, piątek powinien być już jutro.
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz znowu będę wyczekiwała piątku jak głupia :')
    fajny pomysł na ff i zapowiedź mnie zabiła ;;
    czekam na rozdziały, których jest niestety mało D:

    /Outsiderka (͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szablon jest przepiękny, taki słodki. ^^ Czekam niecierpliwie na nowe opowiadanie, bo zapowiada się naprawdę fajnie!
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż, mam nadzieję, że szablon odzwierciedlać będzie nowe opowiadanie. Już nie mogę się doczekać,a po opisie zgaduję iż będzie się działo.
    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością!
    Całuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam z niecierpliwością! ;)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Ally | Panda Graphics | Credit x